پاورپوینت فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم

دانلود ، با فرمت ppt و در 21 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم تورم را يا به عنوان افزايش در سطح عمپاورپوینت فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم|39041726|gj|فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم , دانلود پاورپوینت فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم , پاورپوینت در مورد فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم , تحقیق فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار ,,,
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع پاورپوینت فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم می باشد.

دانلود ،
با فرمت ppt و در 21 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فصل سوم حسابداري تغيير قيمتها يا حسابداري آثار تورم
تورم را يا به عنوان افزايش در سطح عمومي قيمتها يا كاهش قدرت خريد پول تعريف نموده اند .
تورم يكي از مفاهيم علم اقتصاد است كه همه كشور هاي جهان از قبل يا بعد از جنگ بين الملل دوم به آن مبتلا شده اند لكن صاحب نظران اقتصادي تعريف واحدي براي آن ندارند .
علت اساسي تعريف فقدان واحد وهمه پسند براي تورم اينست كه اگر اقتصاد دانان دقيقا تورم را مورد بررسي قرار دهند ، نمي توانند تعريف جامعي ارائه دهند . بدين لحاظ صدها تعريف متناقض ومكمل هم از تورم آمده است كه بحث درباره تورم را مبهم مي سازد .تعريف زير نمونه اي از شناخت تورم است :
در سالهاي جنگ بين الملل اول ، تورم را تعبير انتشار پول دانسته اند .
لرنر تورم را ازدياد تقاضا برعرضه مي داند .
خانم روبنسون انگليسي وژان مارشال فرانسوي تورم را نوعي افزايش بي حد ونامنظم قيمتها مي دانند .اگر تورم صعود پياپي ولاينقطع قيمتها باشد بايد اضافه كرد كه صعود قيمتها نتيجه عدم تطابق بين دو جريان پول وكالاست .
به هر حال تورم از هر زاويه اي مورد بررسي قرار گير اثراتي برروي صورتهاي مالي يك موسسه خواهد داشت . مصرف كنندگان اطلاعات ، اصولا اطلاعات خود را از روي صورتهاي مالي موسسه به دست مي آورند وبراي سرمايه گذاري در اين موسسات دو مقوله سرمايه وسود را بيشتر از هر چيز ديگر مورد مداقه قرار مي دهند ، لكن سود را در حسابداري از دو ديدگاه تهيه مي كنند :
الف ) سود براي سهامداران وسرمايه گذاران (دارندگان اوراق قرضه شركت )
ب) سود وساير اطلاعات براي بازار موثر