پاورپوینت سيستمهاي خريد، انبارداري و توزيع

پاورپوینت سيستمهاي خريد، انبارداري و توزيع توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع سيستمهاي خريد، انبارداري و توزيع، در قالب ppt و در 300 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی اپاورپوینت سيستمهاي خريد، انبارداري و توزيع|35023821|gj|سیستم های خرید و انبارداری ppt,درس سیستمهای خرید انبارداری وتوزیع,تحقیق در مورد سیستم خرید و انبارداری,سیستم های خرید انبارداری و توزیع علی اصغر انواری رستمی,دانلود نمونه سوال سیستم های خرید انبارداری و توزیع,پاورپوینت سیستم های خرید و انبارداری,نمو,,,
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع پاورپوینت سيستمهاي خريد، انبارداري و توزيع می باشد.

پاورپوینت سيستمهاي خريد، انبارداري و توزيع

توضیحات:

دانلود پاورپوینت با موضوع سيستمهاي خريد، انبارداري و توزيع،

در قالب ppt و در 300 اسلاید، قابل ویرایش.



بخشی از متن پاورپوینت:

اهداف و مدلهاي اقتصادكلان:

اهداف اقتصادي كه دولتها در حال حاضر جهت افزايش سطح زندگي و رفاه شهروندان خود دنبال مي كنند عبارتنداز:
اشتغال كامل و جلوگيري از بيكاري
رشد مداوم اقتصادي
تعادل در تراز پرداختهاي خارجي
ثبات قيمتها وجلوگيري از تورم
رشد اقتصادي از طريق محاسبه تغيير در درآمد ملي قابل سنجش
و اندازه گيري مي باشد و درآمد ملي نيز به ارزش كل پولي كالاها و خدمات نهايي كه طي يك دوره (يكساله) در اقتصاد ملي توليد مي شود اطلاق مي گردد.
درحالت تعادل اقتصادي درآمد ملي اقتصاد چهار بخشي را مي توان به شرح رابطه زير محاسبه نمود:
Y=C+I+G+(X-M)
در رابطه فوق Y،‍C،I،G،Xو M به ترتيب عبارت اند از درآمد ملي، مخارج سرمايه گذاري ، مخارج دولتي ، ارزش صادرات و ارزش واردات.


ماليه بين المللي و بازرگاني خارجي ( بين الملل) :

معاملات و مبادلات شامل صدور و ورود كالاها و خدمات، اعطاء يا اخذ وام ، انجام سرمايه گذاري ، دريافت و يا اهداء هداياي باعوض مي باشد. براي اطلاع از اهميت و اثر اين معاملات و مبادلات بر فعاليتهاي اقتصادي كشور معمولا آنها را تقسيم بندي و به طور منظم ثبت و ظبط مي نمايند.
ترازها به سه حساب جاري ، سرمايه و تسويه هاي رسمي تقسيم مي شود.
و . . .



فهرست مطالب:

فصل اول : نقش مديريت خريد و تداركات در بازارگاني و اقتصاد ايران
فصل دوم : نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان و توليدي
فصل سوم : كيفيت كالا، خصوصيات ويژه و استانداردهادر مديريت خريد و روشهاي مطلوب به منظور اخذ كالاها با كيفيت مندرج در قراردادها
فصل چهارم : شناخت، ارزيابي و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصي در مورد خريدهاي دولتي و تعاوني در مديريت خريد
فصل پنجم : چگونگي مذاكره با فروشندگان در مديريت خريد
فصل ششم : مراحل و عمليات ، مدارك و اسناد و سازمانها و مقررات درگير در امر مديريت خريد
فصل هفتم : مديريت انبارداري
فصل هشتم : نظامهاي توزيع



توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.